Futbol jest odporny na kryzys

[ANP]
10-02-2012, 00:00

W Europie kryzys hula, ale piłka nożna ma się dobrze. Liderzy przychodami dorównują małym polskim bankom.

Wisła Kraków, numer dwa pod względem przychodów w polskiej ekstraklasie (ponad 47,5 mln zł w sezonie 2010/11), ma nowego sponsora. Został nim międzynarodowy producent suplementów diety Herbalife, który współpracuje m.in. z Barceloną, Schalke czy Spartakiem Moskwa. Logo firmy, oficjalnego sponsora odżywczego piłkarzy, będzie wyeksponowane na stadionie i rękawach koszulek piłkarzy podczas rozgrywek o Puchar Polski. Krakowski klub ma powody do zadowolenia, bo jak wynika z ostatniego raportu Ernst & Young, to wsparcie sponsorów i wpływy z reklam zapewniają polskim...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy