Gemius: radio i TV w Polsce coraz częściej przez Internet

16-01-2007, 16:21

55 proc. polskich internautów ogląda telewizję w sposób tradycyjny, 33 proc. - przez Internet.

55 proc. polskich internautów ogląda telewizję w sposób tradycyjny, 33 proc. - przez Internet. Liczba internautów-telewidzów stale jednak rośnie - poinformowała we wtorek firma badawcza Gemius.

W październiku 2004 r. telewizję poprzez Internet oglądało 18 proc. internautów, w listopadzie 2005 r. 28 proc., zaś w listopadzie 2006 - 33 proc.

Radia za pośrednictwem Internetu słuchało w październiku 2004 r. 49 proc. polskich internautów, w listopadzie 2005 r. - 60 proc., zaś w listopadzie 2006 r. - 70 proc.

Gemius przeprowadza badania w Internecie od 2004 r. Ankietowani - to osoby powyżej 15. roku życia. W badaniach brało udział od 10112 do 17133 internautów. (PAP)

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Gemius: radio i TV w Polsce coraz częściej przez Internet