Getin Bank „Bankiem docenionym przez klientów”

  • Materiał partnera
opublikowano: 19-12-2018, 15:15

Kolejny rok z rzędu klienci wyróżnili Getin Bank tytułem „Bank doceniony przez klientów". Wyniki badania przeprowadzonego przez Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2018 jednoznacznie wskazują na zadowolenie Klientów Getin Banku we wszystkich badanych kategoriach. Eksperci ARC Rynek i Opinia sprawdzili, co użytkownicy sądzą o usługach i produktach 14 największych banków detalicznych w Polsce. Getin Bank znalazł się w czołówce we wszystkich kategoriach.

Tytuł „Bank doceniony przez klientów" przyznawany jest w czterech kategoriach: „Satysfakcja”, „Ocena punktów styku”, „Ocena opłat i prowizji” oraz „Produkty”. To, co wyróżniło Getin Bank w pierwszej z nich, to niskie opłaty lub ich brak, a także dobra oferta kredytu gotówkowego - dzięki temu bank zajął III miejsce. Podobnie w kategorii „Ocena opłat i prowizji” klienci uplasowali Getin Bank na III pozycji. Docenili oni przede wszystkim łatwiejszy dostęp do informacji o opłatach i prowizjach oraz odpowiednio wczesne informowanie o zmianie opłat i prowizji. W kategorii „Ocena punktów styku” ocenili jakość funkcjonowania kanałów komunikacji z bankiem, w efekcie czego bank zajął III miejsce. Ocenie poddano m.in. wizytę w oddziale, podczas której Klienci Getin Banku docenili kompetencje i profesjonalizm pracowników. W kategorii „Produkty” wyróżniono kartę płatniczą oraz kartę kredytową – również i tutaj bank zajął III miejsce. 

- Tytuł „Bank doceniony przez klientów" jest dla nas wiarygodnym wyróżnieniem potwierdzającym zadowolenie klientów. To badanie, w którym bezpośrednio wyrażają swoją opinię. Cieszy nas, że Getin Bank znalazł się w czołówce każdej z ocenianych kategorii. Naszą misją jest stała poprawa usług i oferowanych produktów. Ponowne zdobycie tego tytułu to dowód na to, że nasza praca przynosi zamierzone efekty, a poziom satysfakcji klientów wciąż rośnie. To dla nas najlepsza motywacja - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

W prestiżowych rankingach Getin Bank regularnie zdobywa nagrody za wysoką jakość obsługi. We wrześniu po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. W tej jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce Getin Bank został nagrodzony aż w trzech kategoriach: zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W rankingu Złoty Bankier, organizowanym w kwietniu przez Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl, Getin Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Bank został także doceniony w obszarze bezpieczeństwa: uplasował się na trzeciej pozycji w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MATERIAŁ PARTNERA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu