Getin Bank – Proste Zasady to przyszłość bankowości

  • Materiał partnera
opublikowano: 25-04-2019, 08:29

Blisko dwa lata temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją wizję bankowości i oparł ją na prostych zasadach. Zasadność tej strategii potwierdzają kolejne wyróżnienia – zarówno te przyznawane przez klientów, jak i branżowe. Bank systematycznie wprowadza nowe rozwiązania i poszerza portfolio, trzymając się założenia, że wszystko powinno odbywać się według prostych reguł. Łatwość korzystania z usług bankowych, jasny i klarowny sposób komunikacji oraz relacje partnerskie – tego dziś szukają klienci i na te potrzeby odpowiada Getin Bank.

Przede wszystkim relacja z klientem 

Konto osobiste to podstawa oferty każdego banku i klucz do budowy relacji z klientem. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję strategii Getin Banku, jest wprowadzone w październiku 2017 roku konto „Proste Zasady”, które spotkało się już z uznaniem prawie 250 tys. klientów. Również rachunki oszczędnościowe „Bonus za aktywność” i „Na nowe środki” cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Od miesięcy systematycznie plasują się w czołówkach rankingów, będąc jednymi z najlepiej  oprocentowanych rachunków na rynku. Istotna jest też elastyczność i dostępność produktów dla różnych grup klientów. Dlatego w ostatnim czasie bank odświeżył ofertę „Darmowego Kredytu Gotówkowego”, zwiększając kwotę pożyczki do 4 000 zł z prostą i równą ratą rozłożoną na 10 miesięcy.

Wzrost zaufania do Getin Banku widoczny jest z miesiąca na miesiąc. Potwierdzają to liczne nagrody, przyznawane przez najważniejsze jury, czyli klientów. Na przestrzeni ostatnich lat Getin Bank znalazł się wielokrotnie m.in. na podium rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka - jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Bank został również wyróżniony tytułem „Banku docenianego przez Klientów" w badaniu prowadzonym przez Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków. Najnowsze osiągnięcie to 3. miejsce na podium prestiżowego rankingu „Złoty Bankier” w kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. To największe wyróżnienie na rynku bankowym, przyznawane przez klientów i ekspertów z branży. Nagradzane są tu banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Getin Bank znalazł się wśród liderów rankingu Złoty Bank już trzeci raz z rzędu. Wszystkie te wyróżnienia to dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania usług. Jeszcze w tym roku bank planuje wprowadzenie nowych rozwiązań do bankowości mobilnej i internetowej. Wielokanałowość obsługi jest dziś niezwykle ważna, a urządzenia mobilne i szybkość dostępu to niezaprzeczalnie przyszłość bankowości. 

Łatwość korzystania z usług na prostych zasadach

Dojrzałość cyfrowa Polaków rośnie w ekspresowym tempie. Jest to związane m.in. ze zmianą pokoleniową, na której potrzeby banki muszą szybko odpowiedzieć. Znaczna część klientów woli zarządzać swoimi finansami bez odwiedzania standardowej placówki. Dlatego bankowość elektroniczna, a szczególnie mobilna, jest na liście priorytetów Getin Banku. Usługi i produkty, które bank dziś udostępnia, projektowane są z myślą o klientach „mobile only”. Chodzi o to, żeby z poziomu aplikacji zapewnić dostęp do tego, czego klient potrzebuje do codziennego korzystania z usług bankowych. Jest to np. możliwość dokonywania płatności telefonem poprzez Google Pay, Apple Pay lub przez telefon dzięki usłudze Garmin Pay. 

W ramach usprawniania kontaktu wprowadzona została usługa Getin Phone, czyli połączenie z Call Center inicjowane w aplikacji mobilnej, gdzie Klient od razu jest zweryfikowany. To zdecydowanie upraszcza proces i przyspiesza czas załatwienia danej sprawy. Takie rozwiązanie mają nieliczne banki na rynku. Mobilna autoryzacja to natomiast bezpieczna forma udzielania zgody na operacje zlecane przez bankowość internetową w aplikacji mobilnej. Bank oferuje również coraz więcej produktów finansowych do kupienia w aplikacji – kredyt gotówkowy, lokatę mobilną, a w niedalekiej przyszłości również podróżną polisę ubezpieczeniową. 

Należy też pamiętać, że w dobie internetu klienci zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo swoich finansów. Getin Bank systematycznie wprowadza nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo środków i aktywnie komunikuje klientom zasady bezpiecznego zarządzania finansami – na stronie www, blogu czy wysyłając wiadomości. Warto zauważyć, iż Getin Bank już drugi rok z rzędu znalazł się w gronie liderów zestawienia Bezpieczny Bank w ramach rankingu Złoty Bankier.

Ważna jest możliwość wyboru 

Mimo, że cyfrowa rzeczywistość zaczyna nas otaczać niemal z każdej strony, to w dalszym ciągu znaczny odsetek klientów nadal korzysta z tradycyjnych form bankowości. Od kilku lat w Polsce spada liczba oddziałów bankowych, ale trzeba podkreślić, że przybywa ich w galeriach i pasażach handlowych. Getin Bank posiada obecnie 13 oddziałów własnych, zlokalizowanych w centrach handlowych. Wszystkie placówki oferują dostęp do pełnej oferty oraz zapewniają wsparcie i doradztwo wykwalifikowanego zespołu doradców. To ważny element wielokanałowego modelu obsługi i budowania relacji z klientem. Dlatego Getin Bank przywiązuje dużą wagę do standardów swoich placówek, podnosząc nie tylko kompetencje pracowników, ale też unowocześniając wygląd oddziałów i stale poszerzając ich funkcjonalność. 

Finalnie wszystko powinno składać się na jak najwyższy komfort korzystania z usług bankowych, niezależnie od preferencji klienta. Transparentność i proste zasady – tak Getin Bank definiuje przyszłość bankowości. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MATERIAŁ PARTNERA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu