GfK: Nastroje niemieckich konsumentów stabilizują się

(Marek Druś)
opublikowano: 23-02-2006, 09:18

Wskaźnik nastrojów konsumentów wzrósł w marcu do 4,8 pkt., poinformował niemiecki instytut GfK. W lutym wartość wskaźnika wynosiła 4,6 pkt. Eksperci instytutu zwracają uwagę, że stabilizacji nastrojów konsumentów sprzyjają zbliżające się Piłkarskiej Mistrzostwa Świata, które odbędą się w czerwcu w Niemczech.

Wskaźnik nastrojów konsumentów wzrósł w marcu do 4,8 pkt., poinformował niemiecki instytut GfK. W lutym wartość wskaźnika wynosiła 4,6 pkt. Eksperci instytutu zwracają uwagę, że stabilizacji nastrojów konsumentów sprzyjają zbliżające się Piłkarskiej Mistrzostwa Świata, które odbędą się w czerwcu w Niemczech.

MD, AFP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane