GfK: Wskaźnik zaufania niemieckich konsumentów wzrósł drugi miesiąc z rzędu

29-12-2004, 09:03
Wskaźnik zaufania niemieckich konsumentów wzrósł w grudniu drugi miesiąc z rzędu, poinformowała firma badawcza GfK. Znalazło to odbicie w wyższej niż oczekiwano sprzedaży detalicznej w okresie świąt.GfK podał, że w grudniu wskaźnik zaufania konsumentów wyniósł 2,9 pkt. Miesiąc wcześniej wynosił 2,6 pkt.HDE, stowarzyszenie niemieckiej branży detalicznej informowało w tym tygodniu, że sprzedaż w okresie świąt była wyższa od ubiegłorocznej. W całym roku zanotuje jednak spadek, co wiąże się z utrzymującym się w Niemczech wysokim bezrobociem.MD, Bloomberg...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / GfK: Wskaźnik zaufania niemieckich konsumentów wzrósł drugi miesiąc z rzędu