ARTIFEX MUNDI S.A.: Początek kampanii promocyjnej My Brother Rabbit

opublikowano: 2018-06-27 08:11

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 17 / 2018
Data sporządzenia: 2018-06-27
Skrócona nazwa emitenta
ARTIFEX MUNDI S.A.
Temat
Początek kampanii promocyjnej My Brother Rabbit
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Artifex Mundi S.A. z siedzibą w Zabrzu („Spółka”) informuje o podjęciu decyzji o rozpoczęciu, w dniu dzisiejszym, kampanii promocyjno-marketingowej gry My Brother Rabbit („Gra).

My Brother Rabbit to gra przygodowa typu Point'n'Click, opowiadająca o rodzeństwie, które próbuje poradzić sobie z trudną rzeczywistością, szukając oparcia i inspiracji w świecie wyobraźni.

My Brother Rabbit zostanie wydany w drugiej połowie 2018 r. na platformach PC, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Gra jest realizowana przez wewnętrzny zespół deweloperski Spółki, Spółka będzie również wydawcą Gry.

My Brother Rabbit jest pierwszą grą Spółki komercjalizowaną w modelu Premium z gatunku innego niż HOPA. W ocenie Zarządu Spółki komercjalizacja Gry może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-06-27 Tomasz Grudziński Prezes Zarządu
2018-06-27 Mariusz Szynalik Członek Zarządu