Gino Rossi stawia na mężczyzn

Magdalena Laskowska
08-01-2008, 14:07

Grupa Gino Rossi rozbudowuje swój portfel marek i do obuwia i damskich ubrań dołoży ubrania dla eleganckich panów.

W tym roku powstaną dwa salony Cosimo Mratinelli i jedno studio szycia na miarę (pod tym samym logo). Do 2012 r. liczba salonów ma wzrosnąć do 30, zaś studiów do 4.

Na koniec 2008 r. przychody Cosimo Martinelli mają wynieść 1,88 mln zł przy stracie rzędu 620 tys. zł, co tłumaczone jest m.in. wydatkami na inwestycje w nową markę. Za cztery lata przychody mają wzrosnąć do 56,2 mln zł, zaś zysk netto osiągnąć poziom 5,8 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Laskowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Gino Rossi stawia na mężczyzn