Globalny gigant rozrywki kupił polski system

DI, PAP
opublikowano: 13-05-2015, 00:00

Polscy programiści stworzyli system obsługi klienta dla globalnego giganta rozrywki elektronicznej — bwin.party.

Będzie z niego korzystać ponad 20 mln klientów z 25 państw, posługujących się 18 językami. Łukasz Krain z firmy ALAN Systems uważa, że wybór jego firmy przez potentata na rynku rozrywki był możliwy m.in. dzięki doskonałej renomie, jaką cieszą się polscy programiści za granicą, oraz doświadczeniom międzynarodowym jego spółki.

— Działamy na rynkach europejskich od 16 lat i jesteśmy bardziej rozpoznawalni właśnie tam niż w Polsce — powiedział Łukasz Krain. System pozwala budować zupełnie inne relacje z klientami niż tradycyjne. Klienci nie mają poczucia anonimowości, ponieważ w momencie kontaktu podpowiada on całą historię klienta. Dzięki temu konsultant rozmawia z nim jak z dobrym znajomym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy