GM: Sprzedaż w Chinach wzrosła w 2004 roku o 27,2 proc.

<br>General Motors sprzedał w ubiegłym roku w Chinach o 27,2 proc. więcej aut niż rok wcześniej. Jego udział w najszybciej rozwijającym się rynku świata wzrósł z 8,5 do 9,3 proc. <br>General Motors sprzedał na chińskim rynku w 2004 roku 492.014 samochodów. Zwiększył sprzedaż mimo pogorszenia koniunktury na rynku po zaostrzeniu polityki kredytowej przez chińskie banki. Władze obawiały się ‘przegrzania’ koniunktury po tym, gdy w 2003 roku sprzedaż aut wzrosła w Chinach aż o 46,4 proc. <br>MD, AFX <br> <br>

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ