Gog.com powalczy o rynek nowych gier

MGA
opublikowano: 28-03-2012, 00:00

IT

Należąca do CD Projekt Red, giełdowego producenta gier komputerowych, platforma sprzedażowa Gog.com wchodzi w nowy segment rynku i uruchamia sprzedaż nowych tytułów. Do tej pory specjalizowała się w cyfrowej dystrybucji starszych gier, które były hitami kilka — kilkanaście lat temu. Sprzedała ich do tej pory ponad 7,5 mln sztuk na całym świecie, z czego ponad połowę na rynku amerykańskim.

— Spółka zaoferuje nowsze gry w wyższych, konkurencyjnych przedziałach cenowych. To nie tylko przyciągnie nowych klientów, ale spowoduje wzrost średniej wartości transakcji — mówi Adam Kiciński, szef CD Projekt Red. Gog.com to obecnie drugi w globalnej skali niezależny serwis internetowy sprzedający gry.

1mld EUR

Tyle zysku z 2011 r. Gog.com trafi w formie dywidendy do CD Projekt Red.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MGA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu