Goplana robi nowy Nesquik

Gromadzki Ryszard
18-05-2000, 00:00

Goplana robi nowy NesquikOd 15 maja Nestle wprowadził na rynek nowy Nesquik.— Proponujemy klientom nowy produkt, który dzięki udoskonalonej recepturze ma bardziej czekoladowy smak niż dotychczas. Cena nowego Nesquika pozostaje bez zmian. Opakowanie 250 g kosztuje 3,50 zł a 500 g 5,70 zł — mówi Agnieszka Wąsak, rzecznik prasowy Nestle.Nesquik należy do grupy kakao rozpuszczalnego, stanowiącego 65 proc. rynku napojów czekoladowych w Polsce. Pozostałe to napoje czekoladowe przeznaczone do rozpuszczania z wodą (niecałe 4,5 proc) oraz tradycyjne kakao stosowane do...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Goplana robi nowy Nesquik