Gotówka ma zachęcić warszawiaka

Magda Graniszewska
16-04-2018, 22:00

Mieszkańcy stolicy nie lubią zmieniać sprzedawcy prądu. PGE, pod marką Lumi, chce ich zachęcić, dając 300 zł w prezencie.

Warszawa liczy 950 tys. gospodarstw domowych, które zużywają średnio 2,5 MWh energii rocznie. To więcej, niż wynosi ogólnopolska średnia, mieszcząca się w widełkach 1,8-2,1 KWh. Dla sprzedawców energii może to brzmieć atrakcyjnie, ale to trudny rynek.

Zobacz więcej

Fot. Robert Neumann - Forum

— Bardzo niski odsetek warszawiaków zmienia dostawcę prądu. Są zabiegani i sądzą, że to skomplikowana operacja — przyznaje Piotr Nastaj, prezes PGE Centrum, spółki z grupy PGE, czyli największej firmy energetycznej w kraju.

Mimo to PGE zamierza o ten rynek zawalczyć. W poniedziałek firma ogłosiła, że z marką Lumi chce oferować prąd tym warszawiakom, którzy mieszkają na obszarze obsługiwanym dystrybucyjnie przez Innogy Stoen Operator. To rękawica rzucona bezpośrednio niemieckiej firmie, bo dominująca większość mieszkańców tego obszaru to klienci Innogy.

„Konkurencja na warszawskim rynku motywuje nas do działania, do projektowania produktów szytych na miarę wymagań klientów. Stołeczny rynek wyróżnia się tym, że klienci bardzo cenią sobie wygodę. Dlatego przyjazne formy kontaktu, takie jak rozwiązania digital, np. mojeinnogy.pl, czy też infolinia oraz salony firmowe zlokalizowane w galeriach handlowych, są szczególnie cenione” — przekazało nam biuro prasowe Innogy.

PGE nie ujawnia celów biznesowych dla marki Lumi. Podaje jednak, że w standardowej ofercie klient będzie płacił 0,33 zł za KWh, a opłata handlowa wyniesie 6,99 zł brutto. Główną przynętą dla warszawskich klientów ma być jednak 300 zł bonusu, przyznawane im już na starcie, w formie bonu na benzynę, na zakupy w galerii handlowej, czy też w formie możliwości przekazania pieniędzy, za pośrednictwem Lumi, na cele charytatywne.

— Średnio, przez trzy lata, klient zaoszczędzi 350 zł w stosunku do oferty Innogy — mówi Piotr Nastaj. Dla klientów mających zużycie powyżej średniej PGE przygotuje korzystniejszą ofertę. Prace trwają.© Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magda Graniszewska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Energetyka / Gotówka ma zachęcić warszawiaka