Granty na promocję marek

Dorota Zawiślińska
opublikowano: 24-08-2017, 22:00

Firmy MSP ze wschodu będą mogły dłużej starać się o dotacje na nowatorskie produkty sieciowe.

 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wydłużyła terminu naboru do 11 października (pierwotnie miał zakończyć się 31 sierpnia).

Jak podkreśla, pozwoli to na pełniejsze wykorzystanie funduszy unijnych przeznaczonych na ten konkurs. Granty oferuje poddziałanie 1.3.2 programu Polska Wschodnia („Tworzenie sieciowych produktów przez MSP”). PARP uprościła kryteria ubiegania się o dotacje oraz zasady realizacji przedsięwzięć. Jedna z wprowadzonych zmian polega na tym, że projekt będzie mogło realizować konsorcjum składające się z co najmniej trzech firm MSP, a nie — jak do tej pory — z minimum dziesięciu. Dzięki tym modyfikacjom poddziałanie 1.3.2 ma stać się atrakcyjniejszym instrumentem dla przedsiębiorców. Najwięcej punktów będą mogli dostać za innowacyjność produktu lub usługi w skali europejskiej. Budżet konkursu wynosi 430 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Granty na promocję marek