Operator znanych marek w Polsce nie zasypia gruszek w popiele. Realizuje plany otwarć na 2006 rok.
Grupa EM&F otwiera 9 sklepów
Grupa EM&F otwiera 9 sklepów
Operator znanych marek w Polsce nie zasypia gruszek w popiele. Realizuje plany otwarć na 2006 rok.
Operator znanych marek w Polsce nie zasypia gruszek w popiele. Realizuje plany otwarć na 2006 rok.
Notowana na warszawskim parkiecie handlowa spółka Empik Media & Fashion (EM&F) wynajęła powierzchnię dla 9 nowych placówek swoich marek w nowo otwartym centrum handlowym Manufaktura w Łodzi. Powierzchnia łączna wszystkich sklepów wynosi 6 tys. mkw. Uruchomienie tych salonów powiększyło sieć do 277 placówek. Wśród oddanych butików jednym z najciekawszych jest m.in. Hugo Boss — to pierwszy sklep tej marki w Polsce, którego operatorem jest EM&F. W salonie tym znajdą się kolekcje damskie i męskie w dwóch liniach: Boss Black (linia wykorzystująca klasyczne, stylowe, wykonane z wysokiej jakości tkanin elementy, które kreują unikalny, luksusowy wizerunek) oraz Boss Orange (kolekcja tworząca awangardową mieszankę stylów, tkanin i kolorów). Po raz pierwszy łódzkim klientom udostępniona zostanie oferta hiszpańskiej marki odzieżowej Mango oraz kanadyjskiej marki obuwia i dodatków Aldo. Do tej pory były one dostępne wyłącznie w sklepach w Warszawie i Katowicach.
W Manufakturze zaprezentowany zostanie nowy koncept Galerii Centrum — Kosmeteria. Jest ona wzorowana na europejskich perfumeriach. Na powierzchni 800 mkw. zgromadzony zostanie asortyment w trzech odrębnych grupach towarowych: kosmetyków, bielizny i akcesoriów.
Podpis: AYA