Czytasz dzięki

Grupa Litex postawiła na Impuls

Grupa Litex, producent reklam zewnętrznych, wdraża system klasy ERP Impuls BPSC. Celem prac jest uzyskanie dostępu do aktualnych informacji na temat wskaźników biznesowych, zminimalizowanie ponoszonych kosztów oraz poprawienie efektywności działania i wykorzystania posiadanych zasobów. Wdrożenie realizowane jest równocześnie w trzech spółkach grupy: ZPH Litex, Druk-Len i Effect-System. Po wdrożeniu systemu kierownictwo Litexu oczekuje efektu w postaci spójnej informacji, która ma ułatwić koordynację działań i kierowanie nimi w sposób najbardziej efektywny. Dotyczy to etapów: przyjmowania zamówień, zaplanowania i przebiegu procesu produkcyjnego, zarządzania zapasami, zaangażowania personelu oraz środków finansowych. W obszarze produkcji system ma wspomóc planowanie potrzeb materiałowych i zdolności produkcyjnych, pozwolić na precyzyjne rozliczenie kosztów produkcji i eliminację zbędnych nakładów. Wspierany będzie także proces sprzedaży, m.in. poprzez dostarczenie informacji na temat możliwych terminów wykonania zlecenia, efektywniejszego planowania wyjazdów handlowców (z uwzględnieniem harmonogramu wykorzystania samochodów i niezbędnego sprzętu). Wdrożenie obejmuje mo- duły: finanse–księgowość, kadry–płace, gospodarka materiałowa, produkcja, dystrybucja i CRM.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.