Grupa Litex postawiła na Impuls

Grupa Litex, producent reklam zewnętrznych, wdraża system klasy ERP Impuls BPSC. Celem prac jest uzyskanie dostępu do aktualnych informacji na temat wskaźników biznesowych, zminimalizowanie ponoszonych kosztów oraz poprawienie efektywności działania i wykorzystania posiadanych zasobów. Wdrożenie realizowane jest równocześnie w trzech spółkach grupy: ZPH Litex, Druk-Len i Effect-System. Po wdrożeniu systemu kierownictwo Litexu oczekuje efektu w postaci spójnej informacji, która ma ułatwić koordynację działań i kierowanie nimi w sposób najbardziej efektywny. Dotyczy to etapów: przyjmowania zamówień, zaplanowania i przebiegu procesu produkcyjnego, zarządzania zapasami, zaangażowania personelu oraz środków finansowych. W obszarze produkcji system ma wspomóc planowanie potrzeb materiałowych i zdolności produkcyjnych, pozwolić na precyzyjne rozliczenie kosztów produkcji i eliminację zbędnych nakładów. Wspierany będzie także proces sprzedaży, m.in. poprzez dostarczenie informacji na temat możliwych terminów wykonania zlecenia, efektywniejszego planowania wyjazdów handlowców (z uwzględnieniem harmonogramu wykorzystania samochodów i niezbędnego sprzętu). Wdrożenie obejmuje mo- duły: finanse–księgowość, kadry–płace, gospodarka materiałowa, produkcja, dystrybucja i CRM.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ