Grupa MCI: 5,56 mln zł zysku w 2005 r. i 8,34 mln zł w 2006

(Marek Druś)
opublikowano: 10-10-2005, 19:17

Zarząd MCI Management (MCI) przedstawił prognozę jednostkowego i skonsolidowanego wyniku finansowego netto w latach 2005-2006. Zaprezentował także prognozę wyceny aktywów spółki dokonaną metodą dyrektorską.

Zarząd MCI Management (MCI) przedstawił prognozę jednostkowego i skonsolidowanego wyniku finansowego netto w latach 2005-2006. Zaprezentował także prognozę wyceny aktywów spółki dokonaną metodą dyrektorską.

Zarząd MCI prognozuje, że spółka zakończy 2005 roku 4,78 mln zł zysku jednostkowego. W 2006 roku ma on wynieść 7,17 mln zł. Skonsolidowany zysk netto ma wynieść w 2005 roku 5,56 mln zł, a w 2006 roku już 8,34 mln zł. Według wyceny metodą dyrektorską wartość aktywów MCI sięgnie na koniec 2005 roku 100,08 mln zł, a na koniec 2006 roku 120,1 mln zł.

W 2004 sprzedaż grupy MCI wyniosła 96,1 mln zł a skonsolidowany zysk netto sięgnął 3,6 mln zł. W 2003 roku było to odpowiednio 49,9 mln zł i 0,5 mln zł.

Spółka informuje, że podstawą prognozy na 2005 rok są zrealizowane wyniki za trzy kwartały narastająco oraz szacowane wyniki czwartego kwartału, przy założeniu nie zmienionej ilości konsolidowanych spółek. Wycena aktywów na koniec 2005 roku zawiera wycenę dwóch nowych inwestycji, nad którymi prace są mocno zaawansowane i ich finalizacja nastąpi przed 31 grudnia 2005 r.

- Prognoza dotycząca roku 2006 ma charakter wstępny, zostanie zweryfikowana w I kwartale 2006 roku po zamknięciu szczegółowych rocznych budżetów MCI Management SA i spółek portfelowych oraz planów inwestycyjnych funduszu na rok 2006 – informuje spółka.

Zarząd MCI poinformował również, że dDo końca III kwartału 2005 r. fundusz przeprowadził całkowite wyjścia ze spółek CK Adax i Process4E. Jednocześnie dokonał trzech nowych inwestycji w spółki Clix, Comtica i Hoopla. Portfel inwestycyjny funduszu składa się z 14 spółek, do końca roku powiększy się o kolejne dwie inwestycje.

- Działalność przedstawicielstwa MCI na Czechy i Słowację rozwija się zgodnie z planem, pipeline potencjalnych inwestycji na tych rynkach jest bardzo obiecujący. W ramach strategii ekspansji funduszu na rynki CEE zostało otwarte nowe przedstawicielstwo MCI w Bukareszcie, które będzie pozyskiwać nowe projekty inwestycyjne w Rumunii. MCI Management SA wstrzymało prace nad tworzeniem nowego funduszu TechVentures 2.0. do połowy 2006 roku z powodu nadpłynności aktywów, skupiając się przede wszystkim na pracy nad nowymi inwestycjami – głosi komunikat.

MD

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane