Grupa Onet liczy na więcej reklamy

ZK
opublikowano: 28-03-2006, 00:00

Grupa Onet, zarządzająca najpopularniejszym polskim portalem internetowym Onet.pl, przewiduje dynamiczny rozwój rynku reklamy w sieci.

— Pod względem internetu Polska jest wyraźnie w tyle za Europą. Będziemy gonić świat — powiedział Reutersowi Łukasz Wejhert, prezes spółki.

Jeszcze w tym roku spodziewa się wzrostu reklamy internetowej o 4,2-4,5 proc. i przyznaje, że nie jest to tempo zadowalające. Łukasz Wejhert liczy jednak, że za 3-4 lata reklama internetowa stanowić będzie 10 proc. całego rynku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu