Grupowe zakupy dla biznesu

SW
opublikowano: 18-01-2012, 00:00

Pojawił się kolejny gracz na rynku zakupów grupowych dla firm. Do końca roku chce zostać liderem.

Sprawdziły się nasze prognozy, że kolejne propozycje portali zakupów grupowych dla firm to tylko kwestia czasu. Wczoraj w samo południe ruszył nowy serwis oxeo.pl, przeznaczony wyłącznie dla firm i przedsiębiorstw. Jest to trzeci stricte biznesowy portal zakupów grupowych obok B2B Deal oraz grupamis. Oprócz tego w ubiegłym roku Citeam wprowadził ofertę dla małych przedsiębiorstw, a w Gruperze pojawiła się zakładka Twoja firma. Natomiast na świecie funkcjonuje zaledwie kilkanaście liczących się serwisów zakupów grupowych dla firm. Taka sytuacja potwierdza fakt, że rynek zakupów grupowych B2B jest trudniejszy niż rynek konsumencki, ale niewątpliwie ma potencjał. Trzeba go tylko odpowiednio wykorzystać. Oxeo.pl ma nadzieję na sukces na tym polu.

— Wiemy, że nawet najmniejsze firmy mają różne potrzeby, wyzwaniem jest dotarcie do nich — mówi Agnieszka Wierzbicka, kierownik portalu oxeo.pl.

Jak dodaje, wiedzą już, jak dotrzeć do ok. 1 mln potencjalnych klientów. Do końca roku planują zostać liderem z liczbą 100 tys. użytkowników. Obniżki, na które będzie można liczyć, wyniosą od 25 proc. do 95 proc., średnia będzie na poziomie 50 proc. Wyróżnikiem oxeo.pl wśród innych portali zakupowych dla firm ma być rezygnacja z regionalizacjiofert, które zostały podzielone na kategorie branżowe. Większość z nich będzie miała charakter ogólnopolski. Kategoryzacja ma ułatwić wyszukiwanie interesujących produktów i usług oraz otrzymywanie tylko tych, którymi rzeczywiście są zainteresowani. Firmy za pośrednictwem oxeo.pl mogą liczyć na oferty z zakresu IT i telekomunikacji, motoryzacji, biura i administracji, marketingu i promocji, finansów i księgowości, szkoleń oraz audytu i doradztwa. Od wczoraj można skorzystać ze zniżki, m.in. na przegląd floty, porady prawne online czy też stworzenie strony internetowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu