Grupowe zakupy dla biznesu

SW
opublikowano: 18-01-2012, 00:00

Pojawił się kolejny gracz na rynku zakupów grupowych dla firm. Do końca roku chce zostać liderem.

Sprawdziły się nasze prognozy, że kolejne propozycje portali zakupów grupowych dla firm to tylko kwestia czasu. Wczoraj w samo południe ruszył nowy serwis oxeo.pl, przeznaczony wyłącznie dla firm i przedsiębiorstw. Jest to trzeci stricte biznesowy portal zakupów grupowych obok B2B Deal oraz grupamis. Oprócz tego w ubiegłym roku Citeam wprowadził ofertę dla małych przedsiębiorstw, a w Gruperze pojawiła się zakładka Twoja firma. Natomiast na świecie funkcjonuje zaledwie kilkanaście liczących się serwisów zakupów grupowych dla firm. Taka sytuacja potwierdza fakt, że rynek zakupów grupowych B2B jest trudniejszy niż rynek konsumencki, ale niewątpliwie ma potencjał. Trzeba go tylko odpowiednio wykorzystać. Oxeo.pl ma nadzieję na sukces na tym polu.

— Wiemy, że nawet najmniejsze firmy mają różne potrzeby, wyzwaniem jest dotarcie do nich — mówi Agnieszka Wierzbicka, kierownik portalu oxeo.pl.

Jak dodaje, wiedzą już, jak dotrzeć do ok. 1 mln potencjalnych klientów. Do końca roku planują zostać liderem z liczbą 100 tys. użytkowników. Obniżki, na które będzie można liczyć, wyniosą od 25 proc. do 95 proc., średnia będzie na poziomie 50 proc. Wyróżnikiem oxeo.pl wśród innych portali zakupowych dla firm ma być rezygnacja z regionalizacjiofert, które zostały podzielone na kategorie branżowe. Większość z nich będzie miała charakter ogólnopolski. Kategoryzacja ma ułatwić wyszukiwanie interesujących produktów i usług oraz otrzymywanie tylko tych, którymi rzeczywiście są zainteresowani. Firmy za pośrednictwem oxeo.pl mogą liczyć na oferty z zakresu IT i telekomunikacji, motoryzacji, biura i administracji, marketingu i promocji, finansów i księgowości, szkoleń oraz audytu i doradztwa. Od wczoraj można skorzystać ze zniżki, m.in. na przegląd floty, porady prawne online czy też stworzenie strony internetowej.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Polecane