H&M rozważa wprowadzenie opłaty za zwrot zamówienia

Jakub Sławiński, Bloomberg
opublikowano: 29-09-2022, 15:51
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Szwedzka sieć sklepów odzieżowych H&M myśli nad pobieraniem opłaty za zwrot zamówienia, co miałoby być jednym ze środków mających na celu obniżenie kosztów – podaje Bloomberg.

fot. Bloomberg

Firma H&M, właściciel sieci sklepów odzieżowych na całym globie, testuje właśnie w swoich oddziałach w Norwegii i Wielkiej Brytanii opłaty od zwrotów zamówień. – To rozwiązanie, które wprowadziła już nasza konkurencja – mówi Helena Helmersson, prezes H&M. Dodała, że wprowadzenie nowej opłaty nie jest jeszcze przesądzone, a firma zwróci teraz uwagę na reakcję klientów.

H&M chce obniżyć koszty, aby przeciwdziałać rosnącym cenom surowców i frachtu po rozczarowującym raporcie kwartalnym, w którym cena akcji spadła do najniższego poziomu od 18 lat – pisze Bloomberg.

Nieco optymistyczniej Helmersson wypowiadała się w temacie cen niektórych surowców np. bawełny. Jej zdaniem, osiągnęła ona już maksymalną cenę, chociaż zawirowania walutowe mogą utrzymać wzrost w tym roku. – Najważniejszym dla nas czynnikiem, na który teraz spoglądamy jest pozycja amerykańskiego dolara – powiedziała szefowa H&M

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane