H&M stawia na chińskich klientów

RAV
opublikowano: 24-04-2009, 00:00

Hennes Mauritz (HM), największy w Europie detalista odzieżowy, chce w tym roku otworzyć w Chinach co najmniej 10 sklepów (dwa z nich ruszą jeszcze w kwietniu). Dzięki temu skorzysta na boomie odzieżowym.

— Sklepy będą zlokalizowane w Pekinie, Szanghaju oraz Hongkongu — twierdzi Lex Keijser, szef HM na tym rynku.

W ubiegłym roku przychody szwedzkiego detalisty w Państwie Środka wyniosły ponad 98 mln USD wobec 54 mln USD rok wcześniej.

— Nasz udział w rynku ciągle rośnie. W tym roku osiągniemy jeszcze lepszy wynik — mówi Lex Keijser.

Globalna sprzedaż w 2008 r. sięgnęła 10,5 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy