H&M stracił pozycję lidera

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 23-01-2006, 15:13

Hennel & Mauritz, największy pod względem sprzedaży europejski detalista odzieżowy stracił palmę pierwszeństwa na rzecz hiszpańskiego Inditex, właściciela salonów Zara – spekulują analitycy. Ich zdaniem, w minionym kwartale spółka odnotowała zaledwie 13-proc. wzrost zysku netto (410 mln USD), co jest najsłabszą wartością od 18 miesięcy.

Hennel & Mauritz, największy pod względem sprzedaży europejski detalista odzieżowy stracił palmę pierwszeństwa na rzecz hiszpańskiego Inditex, właściciela salonów Zara – spekulują analitycy. Ich zdaniem, w minionym kwartale spółka odnotowała zaledwie 13-proc. wzrost zysku netto (410 mln USD), co jest najsłabszą wartością od 18 miesięcy. W całym minionym roku H&M mógł osiągnąć przychody na poziomie 7,9 mld USD wobec 8,4 mld w przypadku Inditex.

WST, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane