H&M zyskuje popularność w USA

BBC, Marta Filipiak
01-10-2004, 00:00

H&M, operator sieci sklepów odzieżowych, podniósł w kwartale czerwiec-wrzesień zysk przed opodatkowaniem do 2,45 mld SEK (1,18 mld zł). W odpowiednim okresie 2003 r. było to 2 mld SEK (960 mln zł). Poprawę zysków firma zawdzięcza popularności produktów na rynku w Stanach Zjednoczonych oraz programowi kontroli kosztów. H&M otworzył niedawno swój tysięczny sklep, a do końca roku wystartuje kolejnych 65 obiektów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BBC, Marta Filipiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / H&M zyskuje popularność w USA