Hako Polska korzysta z aplikacji CRM firmy Insoft

W działającej w branży profesjonalnych maszyn czyszczących spółce Hako Polska zakończyło się wdrożenie systemu do zarządzania kontaktami z klientami firmy Insoft. Aplikacja gromadzi dane o klientach i produktach w oparciu o serwer linuxowy i oprogramowanie Lotus Notes. Projekt objął centralę firmy Hako w Krakowie i trzy oddziały — w Warszawie, Poznaniu i Szczecinie. Oddziały połączone są z centralą poprzez Internet, a dostęp do danych zabezpiecza m.in. system weryfikacji i szyfrowania oparty na kluczu prywatnym i publicznym. Mechanizm replikacji danych o klientach pozwala automatycznie uzgadniać wiedzę między centralą firmy, oddziałami oraz handlowcami pracującymi w terenie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ