Havas zanotował 58 mln EUR straty

Havas Advertising, jedna z największych agencji reklamowych w Europie, miała w 2001 r. 58 mln EUR (209,4 mln zł) straty netto. Poprzedni zakończyła zyskiem 89 mln EUR. Władze francuskiej spółki sądzą, że słaby wynik spowodowany jest przede wszystkim pogorszeniem koniunktury na rynku reklamowym w ubiegłym roku. Jak się szacuje, w 2001 r. globalne wydatki na reklamę spadły o 3,4 proc. W tym roku oczekiwana jest ich umiarkowana poprawa. Wydatki na świecie mają wzrosnąć o 0,8 proc. — do 319 mld USD (1,2 mld zł).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: