Helio jest na minusie…

GRA
16-11-2009, 00:00

Okres lipiec-wrzesień należy tradycyjnie do najsłabszych w branży dystrybutorów bakalii. Konsumenci wybierają wtedy raczej świeże owoce. Widać to m.in. w wynikach Helio.

Spółka, która specjalizuje się w sprzedaży bakalii na rynku detalicznym, zwiększyła przychody w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku — z 6,6 mln zł do 8 mln zł. Strata operacyjna i netto pozostała na prawie niezmienionym poziomie — wyniosła odpowiednio 84 tys. zł i 163 tys. zł.

Przed bakaliowymi spółkami jest szczyt sezonu, czyli święta Bożego Narodzenia. Hitem sprzedażowym jest tradycyjnie masa makowa, którą Helio ma w ofercie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Helio jest na minusie…