Henkel chce podbić amerykański rynek

Henkel, niemiecki producent kosmetyków, kupi za 2,9 mld USD (11 mld zł) Dial Corp., amerykańskiego producenta detergentów. Niemiecka spółka, która sukcesywnie rozszerza działalność za granicą, zamierza zwiększyć udziały na rynku USA. Henkel zapłaci 28,75 USD (109,2 zł) za jedną akcję Diala, który w ubiegłym roku wypracował 220 mln USD (836 mln zł) zysku operacyjnego.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ