Henkel chce podbić amerykański rynek

Agnieszka Morawiecka, Bloomberg
16-12-2003, 00:00

Henkel, niemiecki producent kosmetyków, kupi za 2,9 mld USD (11 mld zł) Dial Corp., amerykańskiego producenta detergentów. Niemiecka spółka, która sukcesywnie rozszerza działalność za granicą, zamierza zwiększyć udziały na rynku USA. Henkel zapłaci 28,75 USD (109,2 zł) za jedną akcję Diala, który w ubiegłym roku wypracował 220 mln USD (836 mln zł) zysku operacyjnego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Morawiecka, Bloomberg

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Henkel chce podbić amerykański rynek