Henkel rośnie w Polsce lepiej

ABT
26-02-2010, 00:00

Polski oddział Henkla miał w 2009 r. 1,59 mld zł przychodów netto, co daje prawie 4-procentowy wzrost wobec 2008 r., a zainwestował ponad 24 mln zł. Spółka podkreśla, że działy środków piorących i czystości oraz kosmetyków pielęgnacyjnych wzmocniły pozycję rynkową swoich kluczowych marek dzięki wprowadzeniu innowacyjnych produktów. W 2010 r. Henkel planuje wprowadzenie na polski rynek nowych marek.

Globalnie w 2009 r. Henkel miał sprzedaż wysokości 13,5 mld EUR (spadek o 3,5 proc. w wobec 2008 r.), skorygowany zysk operacyjny wyniósł 1,3 mld EUR i zmniejszył się o 6,6 proc. w porównaniu z 2008 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ABT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Henkel rośnie w Polsce lepiej