Hildebrand rozbuduje sieć

Ryszard Gromadzki
24-12-2002, 00:00

Firma Hildebrand, producent galanterii cukierniczej, zamierza zbudować ogólnopolską sieć sprzedaży. Jeszcze nie wiadomo, ile sklepów powstanie. Spółka uzależnia to od możliwości finansowych.

Spółka Hildenbrand, producent galanterii cukierniczej z Opalenicy, planuje wyjście poza lokalny rynek i uruchomienie ogólnopolskiej sieci firmowych sklepów. Obecnie pod szyldem Hildebrand działa dziewięć placówek.

— Mamy sklepy w Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach Wielkopolski. Wkrótce otworzymy sklep w Warszawie — mówi Aleksandra Hildebrand, prezes firmy.

Dodaje, że w przyszłości firma otworzy swoje sklepy w większości dużych miast Polski.

— Nie chcę przesądzać, z ilu sklepów będzie składała się sieć ani w jakim czasie ją zrealizujemy. Zależy to od możliwości finansowych — zastrzega Aleksandra Hildebrand.

Sklepy cukiernicze Hildebrand, mają charakterystyczną stylistykę wnętrz i oryginalny sposób sprzedaży produktów cukierniczych.

— Zauważyliśmy, że największym powodzeniem cieszą się wyroby niezawijane, wytwarzane manufakturowo z czekolady. Liczymy, że taki sposób sprzedaży przyjmie się w całej Polsce — mówi Aleksandra Hildebrand.

Firma oprócz własnych sklepów, dystrybuuje wyroby poprzez 50 hurtowni na terenie kraju. Ma także stoiska w supermarketach poznańskiej sieci handlowej Piotr i Paweł.

Zakład Produkcji Cukierniczej Hildebrand jest typową firmą rodzinną. Spółką kieruje Aleksandra Hildebrand, będąca jednocześnie jej większościowym udziałowcem. Poza nią wśród udziałowców są: syn, zięć oraz dwie córki.

— Zaczynaliśmy działalność przed 20 laty jako mała cukiernia. Dzisiaj firma zatrudnia 180 osób — mówi Aleksandra Hildebrand.

Na koniec 2002 r. spółka zamierza osiągnąć obroty wysokości 25 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Hildebrand rozbuduje sieć