Czytasz dzięki

Hit z NewConnect przedstawił wyniki. Jest 0,5 mln zł zysku

opublikowano: 08-08-2020, 12:21

W II kwartale 2020 4Mass, jeden z hitów NewConnect w lipcu, zanotował 511 tys. zł zysku netto, wobec 540 tys. zł straty w analogicznym okresie 2019 r.

Przychody spółki wzrosły o 93 proc. do 5,75 mln zł.

W całym I półroczu 2020 przychody sięgnęły 11,2 mln zł (+92 proc.), a zysk netto 841 tys. zł (było 235 tys zł straty).

Masz pytanie do spółki? We wtorek 11 sierpnia o godz. 11 zapraszamy na czat ze Sławomirem Lutkiem i Bolesławem Porolniczakiem, menedżerami notowanej na NewConnect spółki 4Mass. Zachęcamy do zadawania pytań>>

"Wzrost przychów spółki w pierwszym półroczu 2020 roku spowodowany był zwiększonymi dostawami do głównych odbiorców w tym m.in do Jeronimo Martins Polska  [to właściciel sieci Biedronka - red.]. oraz poszerzeniem oferty produktowej o płyny do dezynfekcji oraz maseczki ochronne, które były sprzedawane m.in. przez Internet. Mimo skokowego wzrostu przychodów spółka poprawiła rentowności dzięki m.in. dokonaniu reorganizacji działalności zakładu produkcyjnego oraz restrukturyzacji zatrudnienia w nierentownych segmentach działalności. Spółka w drugim kwartale 2020 r. dokonała również inwestycji w postaci doposażenia parku maszynowego o m.in. linie do wytwarzania maseczek ochronnych, które otrzymały dopuszczenie do obrotu jako wyrób medyczny. W ocenie zarządu spółki ww. nakłady inwestycyjne będą miały pozytywny wpływ na poziom przychodu oraz wynik finansowy drugiego półrocza oraz całego 2020 roku" - podano.

5 czerwca 4Mass uruchomił linię do produkcji maseczek ochronnych umożliwiającą produkcję na poziomie 1,5 mln maseczek ochronnych na miesiąc.

Maseczki ochronne będą sprzedawane poprzez własne kanały dystrybucji do klientów indywidulanych (sklepy internetowe, allegro) oraz klientów profesjonalnych takich jak salony kosmetyczne, którzy będą obsługiwani przez zespół handlowców emitenta.

"Dodatkowo emitent informuje, że trwają także rozmowy z odbiorcami hurtowymi m.in. ze sklepami wielkopowierzchniowymi oraz partnerami zagranicznymi w zakresie dystrybucji maseczek ochronnych" - dodano.

4Mass do tej pory specjalizował się w produkcji kosmetyków do manicure i pedicure - lakierów hybrydowych i klasycznych. 

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane