Hobbystki doradzą na e-kursach

DZ
opublikowano: 08-01-2019, 22:00

Coraz więcej przedsiębiorczych kobiet przekuwa pasje w biznes online i rozwija własne marki.

Z danych ResearchAndMarkets. com wynika, że do 2023 r. globalny rynek szkoleń prowadzonych przez internet będzie rósł w tempie ponad 10 proc. rocznie. Co zachęca kobiety do prowadzenia e-biznesu? M.in. niski próg wejścia i dostęp do często bezpłatnych technologii. Chętnie korzysta z nich m.in. Kinga Fromlewicz, trenerka biznesu i twórca marki SiłaPR.

— Na co dzień pracuję w czołowej agencji relacji inwestorskich. Postanowiłam wykorzystać 20-letnie doświadczenie i stworzyć własną markę. Uczę kobiety, że public relations (PR) nie jest zarezerwowany tylko dla wielkich korporacji. Odpowiednio stosowany w mikrofirmach może przełożyć się na ich rozwój. Działam przede wszystkim online. Dzięki automatyzacji wielu procesów mogę rozwijać biznes w wolnym czasie — podkreśla Kinga Fromlewicz.

Również Karolina Brzuchalska, właścicielka marki Pretty Well Done, zdalnie pomaga przedsiębiorcom. Udziela konsultacji m.in. osobom startującym na rynku wirtualnej asysty.

— Start z własną działalnością nigdy nie jest prosty. Można potknąć się i zabłądzić wiele razy. Wiem, bo sama upadałam wielokrotnie. Podczas spotkań mastermindowych i konsultacji prowadzę za rękę i pokazuję właściwe ścieżki. Jednocześnie ostrzegam przed pułapkami — mówi Karolina Brzuchalska.

Katarzyna Żbikowska, twórca marki #DigitalGirls, przyznaje, że coraz więcej kobiet próbuje swoich sił w internecie.

— Uczę je, jak zarabiać, sprzedając swoją wiedzę. Moimi klientkami są autorki cyfrowych produktów edukacyjnych i rozwojowych, w tym m.in. szkoleń, e-booków, podcastów. Internet daje nam nieograniczone możliwości dzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami — konkluduje Katarzyna Żbikowska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Hobbystki doradzą na e-kursach