Hoga: strategia bez echa

Portal Hoga.pl upublicznił wczoraj nową strategię na lata 2002/2003. Według jej założeń, spółka odejdzie od formuły portalu horyzontalnego i stanie się komercyjnym portalem usługowym. Od 1 kwietnia przestanie działać znacząca liczba serwisów tematycznych, których obecnie spółka prowadzi 61. Pociągnie to za sobą zmniejszenie zatrudnienia.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: