Hoopla.pl opóźni ofertę

KL
22-10-2007, 00:00

Hoopla.pl dziś miała rozpocząć budowanie księgi popytu, ale przesunie ofertę. Podobnie jak wcześniej Prima Moda.

Hoopla.pl dziś miała rozpocząć budowanie księgi popytu, ale przesunie ofertę. Podobnie jak wcześniej Prima Moda.

Jeden z największych polskich sklepów internetowych od dziś miał rozpocząć ofertę publiczną. Od 22 do 23 października miała trwać budowa księgi popytu dla inwestorów instytucjonalnych. 23 października rynek miał poznać cenę emisyjną (widełki od 11 do 13 zł). Debiut wstępnie planowano na 9 listopada.

Oferta zostanie przeprowadzona dwa tygodnie później. O tyle przesunięto wszystkie terminy, od budowy księgi popytu po przydział akcji. Oferta publiczna zostanie zamknięta do 16 listopada, a data debiutu nie jest jeszcze określona.

To druga w ostatnich dniach spółka, która zdecydowała się na taki ruch. W minionym tygodniu Prima Moda, sieć salonów obuwniczych, również podała, że przesuwa o kilkanaście dni przygotowywaną ofertę. Zarząd postąpił tak, bo w trakcie budowy księgi popytu okazało się, że zainteresowanie inwestorów nie wystarczy, by sprzedać wszystkie akcje po maksymalnej cenie.

Hoopla.pl zdecydowała się na przesunięcie oferty jeszcze przed book-buildingiem. Krzysztof Boufał, wiceprezes, zapewnia, że powodem nie jest spodziewany brak zainteresowania, lecz złożony ostatnio aneks do prospektu. Nie zdążyła go jeszcze zaakceptować Komisja Nadzoru Finansowego.

Hoopla.pl chce pozyskać z emisji między 11 a 13 mln zł. Kolejny milion sztuk może sprzedać największy akcjonariusz — MCI.

14

dni Jeszcze tyle czasu potrzebuje zarząd spółki na uplasowanie oferty.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Hoopla.pl opóźni ofertę