Hossa szerokim łukiem omija wydawcę „Nowego Dnia”

Najmłodsze dziecko Agory — „Nowy Dzień” („ND”) — już zaczyna dostarczać spółce kłopotów, choć na rynku jest od niespełna dwóch miesięcy. Nowy tytuł w listopadzie tylko dwukrotnie rozszedł się w nakładzie ponad 250 tys. egzemplarzy (pierwszy i ostatni numer w miesiącu — z dołączoną płytą). Poza tym tylko trzykrotnie sprzedaż przekroczyła 200 tys. (wydania z dołączonym programem TV). Średnia 211 tys. mocno więc zaciemnia obraz. Wydaje się, że bez jednorazowych wyskoków przeciętna sprzedaż kształtuje się nawet poniżej 150 tys. sztuk (tyle wynosiła w ostatnim tygodniu listopada). Grudzień zapewne niewiele zmienił, skoro prezes Wanda Rapaczyńska twierdzi, że dochodzenie do docelowych 250 tys. zajmie więcej, niż pierwotnie planowano (czyli do końca 2005 r.).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ