Hygienika zaczyna redukować stratę

ZK
07-05-2007, 00:00

Hygienika, producent m.in. podpasek i pieluszek,

zwiększyła w I kwartale sprze-

daż o 35,7 proc. — do 10,6 mln zł, co zmniejszyło stratę z 1,67

mln do 0,73 mln zł. Wśród głów-

nych powodów wyniku zarząd wymienia unieruchomienie linii do produkcji pieluszek FCM oraz sprzedaż w lutym znacznych ilości pieluszek drugiego i trzeciego gatunku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZK

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Hygienika zaczyna redukować stratę