Hyperion na GPW prawdopodobnie na przełomie I/II kw. 2006 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 18-11-2005, 15:02

Hyperion, spółka oferująca usługi telekomunikacyjne i dostęp do internetu, chce zadebiutować na GPW na przełomie I i II kwartału przyszłego roku. Wcześniej firma przeprowadzi niepubliczną emisję obligacji zamiennych na akcje. Łącznie, z emisji akcji i obligacji, chce pozyskać z rynku 30 mln zł.

Hyperion, spółka oferująca usługi telekomunikacyjne i dostęp do internetu, chce zadebiutować na GPW na przełomie I i II kwartału przyszłego roku. Wcześniej firma przeprowadzi niepubliczną emisję obligacji zamiennych na akcje. Łącznie, z emisji akcji i obligacji, chce pozyskać z rynku 30 mln zł.

Hyperion zakłada, że z planowanej na przełom listopada i grudnia emisji obligacji zamiennych na akcje zdobędzie około 15 mln zł. Dodatkowo także około 15 mln zł wpływów oczekuje z publicznej emisji akcji. Obligatariusze, podczas publicznej emisji akcji, będą mogli dokonać konwersji obligacji na akcje.

Środki z emisji spółka chce przeznaczyć na rozbudowę swojej infrastruktury teleinformatycznej, za pomocą której oferuje dostęp do internetu i telefonię IP oraz przejęcia spółek z branży.

"Do końca roku chcemy się przekształcić w spółkę akcyjną, a na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku zadebiutować na GPW" - powiedział na piątkowej konferencji prasowej Tomasz Gajdziński, prezes Hyperiona.

"Nasza oferta obligacji będzie częściowo skierowana do dotychczasowych akcjonariuszy; już zgłosili oni zainteresowanie. Część będzie także sprzedana wąskiego gronu inwestorów, z którymi rozmawia nasz oferujący Internetowy Dom Maklerski" - dodał.

Gajdziński powiedział, że pierwsze akwizycje zostaną przeprowadzone, gdy tylko Hyperion pozyska pieniądze z emisji obligacji.

W 2004 roku Hyperion (który posiada obecnie kilka spółek zależnych) miał 0,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 8 mln zł przychodów. Na ten rok zakłada osiągnięcie 14 mln zł przychodów, 3 mln zł EBITDA oraz 1 mln zł zysku netto. W przyszłym roku firma chce podwoić swój wynik netto.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane