Ile zarabiają w agencjach reklamowych i domach mediowych

opublikowano: 27-06-2013, 07:29

Najwięcej, 251.121 zł rocznie (20,9 tys. zł miesięcznie), zarabia w agencji reklamowej client service director. Więcej, 269.312 zł rocznie (22,4 tys. zł miesięcznie) zarabia się na tym samym stanowisku w domu mediowym, informuje Presserwis powołując się na „Raport o wynagrodzeniach SAR 2013”.

Dyrektor kreacji w agencji reklamowej zarabia rocznie 227.421 zł, a dyrektor strategii 199.157 zł.

W domach mediowych najwyższe zarobki osiągają client service director - 269.312 zł, media director – 255.922 zł oraz buying director – 217.203 zł.

Powołując się na raport SAR Presserwis pisze, że na 59 stanowisk w agencjach reklamowych w przypadku 27 wynagrodzenia wzrosły, dla 28 spadły, a dla 4 nie zmieniły się.

W domach mediowych na 37 stanowisk w przypadku 14 wynagrodzenia wzrosły, 19 spadły, a 4 nie uległy zmianie.

W agencjach reklamowych zatrudnienie  wzrosło średnio z 57 do 66 osób, a w domach mediowych spadło do 91 ze 101.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Presserwis

Polecane