IMG Polska wdrożyło interfejs EDI w L’Oreal

Kamil Kosiński
28-08-2002, 00:00

W lipcu 2002 r. IMG Polska zakończyło projekt w L’Oreal Polska, związany z elektroniczną wymianą dokumentów z klientami w standardzie EDI. Rozwiązanie to pozwala na zmniejszenie nakładów pracy i poprawę obsługi kluczowych klientów L’Oreal, w pierwszej kolejności Makro Cash & Carry i Real. Rozwiązanie EDI dla firmy L’Oreal jest wykonane w oparciu o standardowy interfejs systemu SAP R/3 – IDOC, który pozwala na jednolitą obsługę dokumentów o standardowym formacie, wysyłanych z systemu oraz wprowadzanych do niego. Rozwiązania SAP EDI oraz SAP Business Connector (SAP BC) umożliwiają bieżącą automatyczną wymianę dokumentów bez konieczności replikacji i bez udziału użytkownika. Redukuje to błędy w obsłudze dokumentów transakcyjnych poprzez unifikację procesu zakupu/sprzedaży między firmami partnerskimi. W ramach projektu wykonane zostało również połączenie SAP BC z systemem pocztowym X.400. Prace nad uruchomieniem całego rozwiązania trwały cztery tygodnie. Docelowo rozwiązanie EDI będzie obsługiwać elektroniczną wymianę dokumentów z kolejnymi odbiorcami sieciowymi L’Oreal.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Technologie / IMG Polska wdrożyło interfejs EDI w L’Oreal