Impel będzie sprzątał Galerię Mokotów i siedem marketów Minimal

(Marek Druś)
opublikowano: 27-10-2005, 12:17

Impel Cleaning, spółka z grupy Impel wygrała przetarg na świadczenie usług porządkowych w sklepach Galerii Mokotów w Warszawie oraz w siedmiu marketach sieci Minimal: w Głogowie, Mielcu, Ostrołęce, Ostrowcu Świętokrzyskim, Przemyślu, Radomiu i Śremie. Oznacza to początek ekspansji w sektorze supermarketów oraz sieci handlowych, poinformował Impel w komunikacie.

Impel Cleaning, spółka z grupy Impel wygrała przetarg na świadczenie usług porządkowych w sklepach Galerii Mokotów w Warszawie oraz w siedmiu marketach sieci Minimal: w Głogowie, Mielcu, Ostrołęce, Ostrowcu Świętokrzyskim, Przemyślu, Radomiu i Śremie. Oznacza to początek ekspansji w sektorze supermarketów oraz sieci handlowych, poinformował Impel w komunikacie.

Kontrakt z Rodamco GM Management – właścicielem Galerii Mokotów w Warszawie – został podpisany na pięć lat. Jego wartość ustalono na 1,65 mln USD.

- Impel Cleaning dokonał inwestycji w wysokości ponad 300 tysięcy zł polegającej na zakupie nowoczesnych maszyn czyszczących. Główne prace porządkowe mają być wykonywane w nocy, natomiast w ciągu dnia pracownicy będą dbali o usunięcie pojawiających się śmieci – głosi komunikat spółki.

Kolejnym nowym klientem Impela jest Minimal, właściciel sieci marketów średnio-powierzchniowych. Wartość podpisanego z nim rocznego kontraktu wynosi prawie 635 tys. zł. Impel informuje, że początkowo będzie obsługiwał siedem lokalizacji, jednak w przyszłości planowane jest rozszerzenie współpracy.

- Sieci handlowe i markety są dla nas stosunkowo nowym rynkiem. Mamy nadzieję, że wygrane przetargi pozwolą nam rozwijać usługi dla tych klientów – powiedział Dariusz Szmytt z Impel Cleaning.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane