Indeks GfK nastrojów konsumentów w Niemczech nadal słaby

28-03-2007, 10:17

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na  kwiecień wzrósł do 4,4 pkt. z 4,3 pkt. w poprzednim miesiącu po korekcie - podała w środę niemiecka grupa badań rynkowych GfK.

To niemal najniższy poziom od 14 miesięcy. Analitycy spodziewali się 4,5 pkt.

Indeks GfK powstaje na podstawie ankiety przeprowadzanej wśród 2 tys. niemieckich konsumentów. Wskazuje on, jak będą wyglądać ich wydatki w następnym miesiącu. (PAP)

© ℗

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Indeks GfK nastrojów konsumentów w Niemczech nadal słaby