Indeks GfK w Niemczech na listopad wzrósł do 3,4 pkt.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 27-10-2005, 09:54

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów (GfK) na listopad wzrósł do 3,4 pkt z 3,1 pkt w październiku - podała w czwartek niemiecka grupa badań rynkowych GfK. To najwyższy poziom indeksu od czterech miesięcy.

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów (GfK) na listopad wzrósł do 3,4 pkt z 3,1 pkt w październiku - podała w czwartek niemiecka grupa badań rynkowych GfK. To najwyższy poziom indeksu od czterech miesięcy.

Subindeks mierzący oczekiwania konsumentów, co do sytuacji gospodarki, wzrósł do 1,4 pkt z minus 4,5 pkt w poprzednim miesiącu - podała GfK.

Indeks mierzący oczekiwania odnośnie dochodów osobistych wzrósł do minus 5,1 pkt z minus 11,7 pkt w październiku.

Wskaźnik określający zamiar dokonywania zakupów wzrósł wśród Niemców do minus 10,2 pkt z minus 13,4 pkt w październiku.

Indeks GfK powstaje na podstawie ankiety przeprowadzanej wśród 2 tys. niemieckich konsumentów. Wskazuje on, jak będą wyglądać ich wydatki w następnym miesiącu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane