Indeks optymizmu konsumentów w USA spadł do 90,2 pkt.

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 08-12-2006, 16:25

Wstępny indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w grudniu do 90,2 pkt. z 92,1 pkt. na koniec listopada - podał w piątek Market News.

Wstępny indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w grudniu do 90,2 pkt. z 92,1 pkt. na koniec listopada - podał w piątek Market News.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 92 pkt.

Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt., został wprowadzony w 1966 roku. Powstaje dwa razy w miesiącu, na podstawie rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi. (PAP)

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane