Indeks optymizmu konsumentów w USA w grudniu wzrósł do 88,7 pkt.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 09-12-2005, 16:21

Wstępny indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, wzrósł w grudniu do 88,7 pkt. z 81,6 pkt. na koniec listopada - podał w piątek Market News.

Wstępny indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, wzrósł w grudniu do 88,7 pkt. z 81,6 pkt. na koniec listopada - podał w piątek Market News.

    Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 85 pkt.

    Wskaźnik oceny obecnych warunków gospodarczych wzrósł w grudniu do 106,6 pkt., ze 100,2 pkt. w listopadzie, a indeks oceny perspektyw na najbliższy rok do pięciu lat wzrósł do 77,3 pkt., z 69,6 pkt. na koniec listopada.

    Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt., został wprowadzony w 1966 roku. Powstaje po przeprowadzeniu, dwa razy w miesiącu, rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane