Indeks optymizmu konsumentów w USA w lutym spadł do 94,1 pkt

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 04-03-2005, 16:26

Indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w lutym do 94,1 pkt z 95,5 pkt w styczniu - podał w piątek Market News. Analitycy spodziewali się indeksu na poziomie 94,5 pkt.

Indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w lutym do 94,1 pkt z 95,5 pkt w styczniu - podał w piątek Market News. Analitycy spodziewali się indeksu na poziomie 94,5 pkt.

Indeks warunków gospodarczych wyniósł w lutym 109,2 pkt wobec 110,9 pkt na koniec stycznia, a wskaźnik perspektyw wyniósł 84,4 pkt wobec 85,7 pkt na koniec stycznia.

Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt, został wprowadzony w 1966 roku. Powstaje on po przeprowadzeniu, dwa razy w miesiącu, rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.

W styczniu ubiegłego roku indeks wzrósł do poziomu 103,8 pkt - najwyżej od trzech lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane