Czytasz dzięki

Indyjski gigant transportowy rusza na podbój Europy, otwiera biuro w Warszawie

WST
opublikowano: 10-03-2020, 15:56

BlackBuck, największa firma transportowa w Indiach rozpoczyna działalność w Europie otwierając swoje biura w Warszawie i Amsterdamie, zatrudniając blisko 60 osób. Jej ambicją jest zdobycie dominującej pozycji w usługach transportowych na Starym Kontynencie.

Firma rozpoczęła świadczenie usług z Polski jesienią ubiegłego roku. Do tej pory obsłużyła ponad 550 przewoźników i podpisała umowę z ponad 100 klientami z sektora SME i 100 firmami spedycyjnymi z ponad 10 krajów w całej Europie, w tym z Polski, Niemiec, Francji, Danii, Szwecji, krajów Beneluksu i Węgier. W celu realizacji ambicji biznesowych w Europie, firma przeznaczyła 50 mln USD na wsparcie swojego produktu, zespołu i całej działalności. 

BlackBuck
Wyświetl galerię [1/2]

BlackBuck fot. ARC

W komunikacie spółki napisano, że „…platforma transportowa pomoże nadawcom, spedytorom i przewoźnikom bezproblemowo łączyć się ze sobą oraz zapewni przejrzystość i wydajność rozdrobnionej europejskiej branży transportowej.”.

BlackBuck to firma, która została założona w 2015 r. Jest pionierem we wprowadzaniu operacji transportowych w tryb online. Od samego początku koncentrowała  się na budowie wydajnej sieci transportowej, która może pomóc w rozwoju indyjskiej gospodarki. W Indiach aplikacja BlackBuck została pobrana przez 2,5 mln przewoźników i regularnie używana jest przez ponad 400 tys. ciężarówek. BlackBuck ma ponad 30 tys. klientów, w tym małe i średnie firmy oraz duże korporacje, takie jak Unilever, Nestle, Mondelez, P&G, Colgate, Samsung, Reckitt Benckiser i Coca-Cola.

Więcej w komunikacie firmy>>BlackBuck_10032020

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST

Polecane