ING testuje na rynku projekty małych przedsiębiorców

opublikowano: 07-02-2018, 19:21
aktualizacja: 07-02-2018, 19:21

W ING Banku Śląskim osoby, które chcą rozpocząć nowy projekt, mogą sprawdzić, czy jest racjonalny biznesowo i skorzystać z bezpłatnego narzędzia online „Testuj pomysł”.

Czy na nowy produkt lub usługę znajdą się na rynku nabywcy? Takie pytanie zadaje sobie każdy, kto rozpoczyna przygodę z biznesem lub uaktywnia kolejny projekt. Mniejsi przedsiębiorcy nie mają jednak dostępu do profesjonalnych narzędzi, które pozwoliłyby im ograniczyć ryzyko niepowodzenia. ING Bank Śląski zaproponował im internetową platformę „Testuj pomysł”, na której można bezpłatnie zweryfikować swoje założenia biznesowe i przeprowadzić badanie nowego konceptu na próbie 120 respondentów, dobieranych m.in. pod względem wieku, płci czy regionu, z którego pochodzą. Zainteresowani muszą wypełnić formularz rejestracyjny, opisać swój pomysł na biznes i przygotować listę kilku pytań, skierowanych do określonej grupy badawczej, wyniki zostaną zamieszczone w wyznaczonej do tego zakładce na stronie internetowej.

ING Bank Śląski
Zobacz więcej

ING Bank Śląski Andrzej Bogacz/FORUM

Przemysław Wesołowski, prezes agencji badawczej SW Research, zaznacza, że w Polsce tylko kilka procent firm prowadzi profesjonalne badania rynku. Pomijają je zwłaszcza start-upy, mikro i mali przedsiębiorcy. 

Platforma wystartowała we wrześniu 2017 r. Dotychczas sprowadzonych na niej zostało ponad 500 projektów, wykonano 67 tys. wywiadów. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / ING testuje na rynku projekty małych przedsiębiorców