Internet wygra w Niemczech z telewizją w 2017 r.

W przyszłym roku po raz pierwszy dorośli Niemcy przeznaczą więcej czasu na korzystanie z Internetu niż oglądanie telewizji, wynika z analizy firmy EMarketer Inc.

Ludzie w wieku 18 lat lub więcej będą w 2017 roku spędzać średnio 3 godziny i 44 minuty dziennie korzystając z Internetu. To 6 minut więcej niż poświęcą na oglądanie telewizji, twierdzi EMarketer, którego właścicielem jest koncern medialny Axel Springer SE.

FOT. iStock
Zobacz więcej

FOT. iStock

W tym roku nastąpiła inna istotna zmiana w Niemczech. Po raz pierwszy dorośli w tym kraju spędzili więcej czasu korzystając z Internetu przez urządzenia mobilne niż przez komputery osobiste, podał EMarketer said. To samo zdarzyło się w Wielkiej Brytanii.
W Niemczech jest 63,6 mln użytkowników Internetu, najwięcej w Europie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Internet wygra w Niemczech z telewizją w 2017 r.