Internetowy bank Egg zabiera karty 7 proc. klientów

02-02-2008, 12:42

Egg, internetowy bank należący do Citigroup zrywa umowy ze 161 tys. użytkowników kart kredytowych, których uznał za zbyt ryzykownych. Spółka poinformowała ich, że umowy przestaną obowiązywać za 35 dni.

Citigroup przejął Egg od brytyjskiej spółki finansowej Prudential w maju 2007 roku.

– Profil kredytowy klientów, których dotyczy decyzja, obniżył się w okresie od momentu przystąpienia do Egg do momentu przejęcia banku przez Citigroup – tłumaczy spółka.

7 proc. dotychczasowych posiadaczy kart oferowanych przez Egg nie będzie mogło nimi płacić, ale nie zostaną zmuszeni do natychmiastowej spłaty zadłużenia. Mogą je spłacać na dotychczasowych warunkach.
MD, yahoo.com

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Internetowy bank Egg zabiera karty 7 proc. klientów