Intersport idzie zgodnie z planem

MB
opublikowano: 05-11-2008, 00:00

W III kwartale, sezonowo słabszym dla dystrybutorów sprzętu sportowego, spółce udało się poprawić sprzedaż.

W III kwartale, sezonowo słabszym dla dystrybutorów sprzętu sportowego, spółce udało się poprawić sprzedaż.

Krakowski Intersport, który prowadzi 24 salony ze sprzętem i akcesoriami sportowymi, miał po trzech kwaratałach tego roku 129,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 93,9 mln zł w takim samym okresie 2007 r. Zysk netto wyniósł 221 tys. zł, wobec 294 tys. zł straty rok wcześniej. W trzecim kwartale Intersport miał 39,9 mln zł obrotów i 404 tys. zł straty, podczas gdy rok wcześniej było odpowiednio 31,1 mln zł i 294 tys. zł.

Zarząd zapewnia, że wyniki z trzeciego kwartału są zgodne z założeniami prognozy, która mówi o osiągnięciu na koniec roku 205,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 6,7 mln zł zysku netto. Dodajmy, że czwarty kwartał jest dla sportowej branży tradycyjnie najlepszy.

W latach 2009-10 Intersport chce uruchomić kolejnych 10 sklepów, na co wyda 22 mln zł.

Inwestorów nie wzruszyły zapewnienia zarządu. Na zamknięciu sesji kurs spadł o 6 proc. przy niewielkich obrotach

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy