Intersport rośnie jak na drożdżach

AYA
13-02-2007, 00:00

W nowo otwartym centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie uruchomiony został salon sprzedaży sieci ze sprzętem sportowym — Intersport. Spółka notowana jest na warszawskiej giełdzie. Powierzchnia nowego obiektu liczy ponad 1 tys. mkw.

Intersport prowadzi sprzedaż w 13 salonach: czterech w Krakowie oraz po jednym w Bielsku-Białej, Bytomiu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu. Powierzchnia łączna obiektów wynosi prawie 11 tys. mkw. Spółka planuje jeszcze otwarcie w tym roku co najmniej 6 sklepów: w Poznaniu, dwa we Wrocławiu, Gdańsku, Rzeszowie i Bydgoszczy. Ponadto prowadzi negocjacje w sprawie otwarcia nowych sklepów w Zakopanem i w Warszawie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Intersport rośnie jak na drożdżach